12 Temmuz 2009 Pazar

Istiyorum ...


Ayrilanlar kavusanlar , gelenler gidenler , konusanlar susanlar , konusmalar , sonu gelmeyen konular ...
Hic birini bilmek istemiyorum . Rabbim yalnizca Seni istiyorum. Sen´in Rizani , Merhametini , Sevgini , Yakinligini , Yarenligini istiyorum. Bu kulaklar yalnizca Senin makbul gördüklerini duysun gayrisina sagir olsun. Bu gözler sadece hosnut olacagin kadarini görsün gayrisina kör olsun . Bu yürek Sen´in icin carpmiyorsa saniyesinde dursun. Küsmek istiyorum tüm dünyaya . Alnimi secdeye caksam da öylece kalsam diyorum. Beyhude yasamaktan harap olmus gönlümün devasi Sen´ dedir , ordan oraya savrulan ruhumun ilaci Sen ´dedir... Yaradilis gayesinin hakkini veremeyen bu aciz kulunun kangren olmus bedenini görmektesin ne olur Rabbim ... Rabbim ... Rabbim ... Hadsizim , acizim , hastalikli , cahil , isyankarim biliyorum ... Yinede istiyorum ne olur Rabbim ...

Hiç yorum yok: