4 Temmuz 2009 Cumartesi

Betül´üm ...


Betül´ün bir kac gün önce dedecigi Hak´ka yürüdü...

Bende ravda yi ziyaretimde haberdar oldum.Msn kullanmama kararimdan dolayi ne yazik ki iletisimimiz kopmustu.Elbette gönüllerde degil.Düsündüm tasindim ve böyle bir günde Betül´e ulasma kararim ile msn icin tuslara dokunusum gerceklesti...Betül dedeciginin vefatinin da vermis oldugu ruh haliyle pek iyi sayilmaz tahmin edecegimiz üzere...Bana da cok kirgindi...Bu kadarini bende tahmin etmiyordum.Sasirmadim desem yalan olur.Bir yandan da mutlu oldum sanki kiymet verildigini bilmek iyi geldi...Betül´ün gönlünü almak kolay olmadi elbette... Gerekcelerimi siraladim bir bir.Hakliydi hic bir sey söylemeden cekip gitmistim.O anlik kararlarimdan biri oldugunu beni tanidigi kadariyla anlamasini istedim sagolsun yüregi pamuktan oldugu icin dayanamadi .Veda etmedim cünkü benim icin veda olmadi bu ayrilik.Insan nereye giderse gitsin sevdikleriyle her zaman birliktedir.Lakin her zaman bir arada yapamiyor.Bazen ara vermek gerekiyor.Bu aralar icin hayat o kadar uzun mudur orasi tartisilir...Zamanemizde(bu da ne demekse) tüketim cok hizli.Sevgide tüketim olur mu?Ben de hic olmadi.Pencere meselesi var ya bide ona hic girmesek daha iyi olacak...
Hasbihal ettik.Cok yorgundu ama sagolsun beni yine de güzel ugurladi.Telefonlarimizi verdik birbirimize.Allah in izni ile görüsecegiz insaallah...

Betül´ün dedecigine Allah tan Rahmet sevenlerinde bol sabirlar dilerim.


O´dan(c.c) geldik O´na(c.c) dönecegiz...

Hiç yorum yok: